Skip to content

Sufjan Stevens

March 11, 2010

Under et meget fuktig middagsselskap hjemme hos oss i Kråkeslottet oppdaget jeg denne perlen av en musiker (eller et band, hva vet jeg) sånn i 05-draget. Ignorant som jeg er, har jeg ikke satt meg inn i hvem han/de er, hva de lager eller hvor eller noe. Jeg har kun lastet inn noen tilfeldige album på Spotify, og jeg sitter som et lite barn og smiler fårete mens sangen John Wayne Gacy. Jr. går på repeat. Noe sier meg at det er trist sang (jeg lytter bare til de første to setningene, så fortsetter jeg å jobbe), men om den er trist så merker ikke jeg det. Jeg blir bare tåpelig glad, og føler jeg har funnet en skjult skatt som absolutt ingen vet om (jeg sa jeg var ignorant – sikkert mange der ute som fnyser av meg nå). Men sangen gjør meg så glad:) Jeg smiler!

No comments yet

Leave a Reply

