Skip to content

HipstaHage

May 4, 2010

Jeg er så priviligert at jeg får lov til å bo i et hus med hage, og nå er vårpussen i full gang. Det rakes, kostes, lukes, plantes, ryddes, vaskes og vannes. Og Imogen Heap er godt selskap. Meditasjon. Kroppen min brukes til det den er skapt til, føles det som. Hardt, fysisk arbeide med umiddelbare, synlige resultater.

Hagen er ganske fin allerede, om jeg kan si det selv. Det skyldes dog ikke min innsats, kanskje med unntak av noe raking av løv, men havet av scilla som har dukket opp de siste to ukene. Min venn iPhonen har dokumentert det blå blomsterhavet for dere:

Og iPhonen har nettopp lært noe nytt. Hipstamatic er siste innkjøpte og innstallerte App. Den tar bilder som fra en svunnen tid. Me like.

No comments yet

Leave a Reply

